Watch Out

Wednesday, March 19, 2008

Mama busy..

Kesian Sofea...beliau dah banyak kali meminta saya menyudahkan projek sekolahnya Jungle Germ dimana beliau perlu meletakkan foto2 beliau dan keluarga di atas sekeping cardboard berserta catatan2 menggambarkan foto2 beliau dan keluarga untuk ditatapi seluruh kelas. Expectation cikgunya (Sonia and Jane) sgt tinggi terhadap beliau kerana beliau seorg sahaja yang non kiwi dalam kelas jadi mereka berharap dapat melihat foto aksi2 sofea dari Malaysia.

Tapi jawapan cliche saya as usual ialah mama busy nanti dulu... lambat lagi kan lepas Easter Holiday baru Yah punya turn.

Kebetulan saya memang busy dgn assignment sekarang. Saya mengambil 2 kelas Research Methodology di sini. Satu kelas tanpa apa2 assesment cuma attending tapi satu lagi kelas with assesment, tu yang banyak assignment tu.Strategi assignment saya ialah sentiasa ahead 2 assignment dari due date.. maklum takut kalau2 waktu due date nanti ada apa2 aral kan susah....Cuti Easter ni kalu boleh nak habiskan semua assignment (ada lagi 5)..Kalau diizinkan Allah...

To Sofea don't worry..we will together prepare the most wonderful jungle germ that ever being potrayed in hataitai school..he..he..kalau Sofea tau pasal janji saya dalam entri ni mesti seronok betul dia..tapi nantilah lagi 5-6 tahun kalau dia ada masa nak jenguk2 blog ni bolehlah dia tatap entri ni dan tentunya dia amat memahami keadaan mama pada ketika ini.Thanks to Papa kerana dah print beberapa keping gambar (ketika di A'Famosa, Ayer Keroh) dan di Bukit Tinggi. Insyallah, nanti kalau dah siap saya akan cuba upload dalam blog ini...(harap2nya ada masa)

4 comments:

payat inc said...

hehe
skrg pun bleh dijinak2 kan dengan blog what...hehe

Syah said...

Sibuk sungguh Mama Bell ni...

Kim salam ngna Abg Ali

Balkish said...

Payat,

Wah syok betul tengok blog u kat lembah pantai tu hari....

Shahrul,

Hidup kat sini dgn 3 anak kecik memang sgt mengajar kita erti menghargai baby sitter/bibik/nursery....

payat inc said...

wah...yeke puan tengok post tu...
but please jangan bagitau menteri pengajian tinggi and telekom [sponsor]...

double std?hehe